Fnen sebe sanırım yeni gebesin canım ☺️ Hayırlı olsun öncelikle. Mart ayı anneleri derken mart ayında doğum yapacak olan anneleri kast ediyor bilgin olsun ☺️ Doğuracağın ayın etiketini yazarsan daha iyi cevaplar alabilirsin
Deniz34_ Merhaba bugün 5+0 olduk salı günü randevum var beta hcg pazartesi 288 di doktorum cok erken demişti ama beşinci hafta oldu pazarteside dörttü erkenmi acaba yoksa sonucum mu düşük testi verdigimde adetim iki gün gecikmişti