Hnd3535 Merhaba arkadaşlar bat 22 mart.. şimdi normal gebelik testi yaptım negatif. İnanılmaz gögüslerim ağrıyor. Ağlama krizleri geliyor. Erken yapıp pozitifse pozitif görürmüydüm sizce. Keske bekleseydimmi 😞
Nskyhn Hnd3535 erken yapmışsınız. Adet gününü bekleyin geceye kadar olmazsanız sabah ilk idrar ile yapın
sinemsepci Hnd3535 erken yapmışsınız testi normal gebelik testinde çıkmaz henüz. Erken gebelik testiyle yapabilirsiniz
Hnd3535 @“sinemsepci”#yükselmeye baslasa bazı durumlarda önce çıkıyor diyorlar hemen umutsuzluğa kapıldım yapayım dedm