Sinemkilicin Selam kizlar 4 gundur progestan kullaniyorum ama lekelenmem hala devam ediyor normal mi sizce
Mucizemiz15 Normaldir benim bugün 9.günüm çok şükür kanamam bugün durdu inşaAllah tekrarı da olmaz 🤲🏻🤲🏻😊