Sengul82 Kızlar 22 ci haftadayım.ama ara ara kasımlarında sanci gibi oluyor.adet e benzer.kimsede oluyor mu böyle.
Kedilivebebelilili Sengul82 merhaba bende şuan 22 haftaligim aynı sorunu bende yaşıyorum acaba gebeliğiniz sağlıkla ilerliyor mu endişe ediyorum tecrübelerinizi paylaşır mısınız benimle 🌼
Sengul82 Kedilivebebelilili cnm çok şükür allaha 34+4 olduk..az kaldı.merak etme kanama olmadığı sürece sorun olmuyir.. hatta bende şeker de var.insulin vuruluyorum.kismet bu
Kedilivebebelilili Sengul82 maşallah çok sevindim darısı başıma olsun cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim size rabbim hayırla sağlıkla eczada noksansız kucağımıza almayi nasip etsin evlatlarımızı inşallah 🌼🌼🌼🤲🤲🤲🤲