poyrazinannesi1 süsleme ile alakası yok bence ben yaptirmiycam sus hastanenin yaptığıyla kalacak oda cibinlik ve ufak masa şerbet kuru pasta hediyeliklerimi kapı susumu getircem bi fotoğrafçı gelecek çünkü doğuma giderken vs çekimler olacak doğum cikisi olacak en güzel anları çekecekler. Birde ertesi günü gelip cekim olacak oda için değil kendimiz için tutuyoruz sonuçta odanın süslü olup olmamasi biseyi etkilemez bizi çeksin yeter :)