Aayae Tuana_ aynı haftalardayız bebiş hareketleri nasıl kızlar benim ikinci hamilelik sanki ilk gebeliğimle kıyasla az hareket ediyor ya
Tuana_ Reyhan35 ilk zamanlar bu kadar heyecan yoktu artık gün gün artmaya başladı Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Deletedmom727271 29 benimde ikinci gebeliğim olunca daha heyecan yok bende son zamanlar olur :) kıyafet yıkamaya başladım bugün yavaştan 🌼
Tuana_ Deletedmom727271 🙂🙂 olsun her hamileliğin ayrı bir tadı vardır benim ilk hamileliğim ve artık daha heyecan
Deletedmom727271 Tuana_ ilk hamilelik çok farklı oluyor heyecan başka onda :) ben normal de de heyecanlı biri değilimdir ondandır belkide 😊😊 ama tabiki her hamilelik başkadır 🤍
Tuana_ Aayae canım benim bebiş sürekli oynamıyor öyle çok şükür bir sıkıntısı yok ama oynadığı zamanda Güzel oynuyor
Aayae Tuana_ Çok şükür benim de sıkıtnı yok hatta kilosu ileri falan ama hareketi az gibi geliyor bana ya boş kuruntu yapıyorum sanırım ya
Tuana_ Polenpolen52 henüz daha başlayamadım ben çalışıyorum nisanın 7 sinde inşallah izne çıkıcam o zaman bende başlıycam
Cano91 Bugün tam 29 oldum bende ilk bebeğim heyecan korku hepsi başladı bende geceleri uykusuzluk var birde uyuyamıyorum inşaAllah sağlıkla kucağımıza alırız
Tuana_ Cano91 canım benim ya valla bende çok heyecanlanmaya başladım artık İnşallah sağ Salim kucağına alırsın