pelinnnnn Merhabalar 👋🏻🌸 Bebişleriniz yeni doğduğunda emzik ve biberon kullandınız mı - kullanmayı düşünüyor musunuz - ? Benim biraz kafam karıştı kullanma/kullanmama konusunda.Sizler ne düşünüyorsunuz? 🌼
Betus93 pelinnnnn emzik kullancam ama biberonu kimse onermedi. Siringa ve kasik gotur cantanda canim. Sutun gelmezse hemen mamayi o sekilde ver 🙂bende tecrubesizim ama cok okudum hep oyle demisler
Yasminadem pelinnnnn emzik kullanılmadığı zaman memeyi emzik gibi kullanan Benin’ler de var aslında bebek emiyorsa bence emzik annenin kurtarıcısı o yüzdem ben ikisini de alıcam
sudamlasi pelinnnnn ben ne olur ne olmaz diye aldım inşallah emzik sevmez sakin bi bebek olur gerek kalmaz🙂 Sütüm iyi olursa biberonu da kullanmam su içmeye başlayınca su katarım🤗
Sulemrahkuzey Canım ikisine de alışmasını istemem ayırmak çok zor oluyor ben oğlumda ne biberon ne emzik kullandım
pelinnnnn Sulemrahkuzey evet benim de korkum o, emziğe falan alışıp memeyi almayan bebişler oluyormuş ya 🤔
Sulemrahkuzey pelinnnnn canım istersen emzik bi tane bulundur bazen seni çok bunalttığı zaman emzik verebilirsin
yaren123 pelinnnnn eğer çalışan bir annenden biberon da ver arada ama ilk doğduğunda değil 1 ay sonra felan ilerde işe başladığında senin gögüsünü arar yoksa
Birglbiray Ben emzik kullanıyorum şuan. Uyanık olduğu süre zarfında emmek istiyor oğlum emzirince de fazla geldiği için çıkarıyor bebeğiniz emmek isterse tek çözüm böyle oluyor diğer türlüsü oldukça zor biberon kullanmayı düşünmüyorum şuanlık ileri de sütüm yeter yetmez bilemiyorum. 10 günlüğüz henüz