Raporunuzda “seyahat etmesinde sakınca yoktur” ibaresinin yazıp yazmadığını kontrol edin. Benim yaşadığım yerdeki devlet hastanesinde kadın doğum doktoru yok, herhangi bir doktordan rapor aldım rapor demeye bin şahitti tabi. Bu ibare yok, ya sorun olursa dedim olmaz dedi ve sorun oldu neredeyse almıyorlardı uçağa insaflı bir adama geldik Allah’tan. Ben 30 haftalık hamileyken adam sisteme 27 olarak girdi ve öyle geçebildim. O cümle çok önemli, dikkat edersiniz sizde. 😊