Busra2013 bi seneye toplaniyor eskisi gibi oluyorsun 45le hamile kalıp 65le dogum yaptim hayatımda ne o kadar kilolu oldum ne de göbeğim oldu sezaryenden sonra boşalmış et cok komik duruyodu bana gore 🤭 zamanla toparlanmaya bi seneye yakın da göbek tamamen erimeye baslamisti annem normal doğum yaptığı halde göbeği kalmis mesela bu biraz da vucut yapısına bağlı 😊 saglikla büyüsün bebisiniz ondan başka bisey dusunmeyin🌸