Lrkvrm canım ben iki kere çatlatma iğnesi oldum birinde hiç belirtim olmadı negatifti, bu ay tekrar oldum İnan tüm belirtileri yaşadım negatifi gördüm o yüzden hiç takılma kişiden kişiye değişir ,sürecini stressiz atlatmaya ve kendini dinlememeye gayret et inşallah olumlu sonuçlanır❤️🌸