Ben normal doğum istemiyorum sezeryan istiyorum bebegin duruşu çok farketmiyo o yüzden benim icin ama..dr’un dönmez demesine yorum yapmak istedim sadece benim bebeğim 4 defa döndü…ve son kontrolünde bile eğer normal istiyosan doğum öncesi gel bakalım dedi dönme ihtimalini hala gördü yani…artk dönmez durumu diye bişey yok bence deneyimleyen biri olarak bunu söylemek istedim sadece..