Mery38 catidaki_kedi yaptırdım ve kesinlikle 400 lirayı sonuna kadar hak ediyorlar .. 40 dk sürdü ve çok güzel anlattı gösterdi herşeyi
Annecann Ben yaptırdım canım, gayet ilgiliydi doktor cana yakın. En ince ayrıntısına kadar anlattı, kendi çapında espri falanda yapıyo 😂😂 bebek yüzünü göstermedi, göstersin diye baya uğraştı sağolsun
catidaki_kedi Annecann ya canım bildirim gelmedi bana ben yeni gördüm cvbını😯 Şerif Işın diye bi doktora randevu verdiler bana. O muydu acaba size de bakan ? Ne kadar sürer dedim randevu alırken yarım saat kadar dediler ama burda okuyorum bi saati geçen var 🙂
Annecann catidaki_kedi aynen şerif ışın. Benim de yarım saat gibi sürdü muayene. Bebek rahat her şeyi görünen bi pozisyondaysa yeter yarım saat merak etme 🤗🤗 bu arada kaç tl olmuş?
catidaki_kedi Annecann 400₺ dediler. Yarın akşam üzeri randevum var bakalım. Aynı doktor olmasına sevindim bana da yapsın şaka ben de gülüyüm 😂çok gerginim çünki 😅
catidaki_kedi Anne011 oradaki Sevda Uğur kızım da doktorum du benm. Tekrar ona gitmek için ücretini sordum muayenenin 205₺ dediler. Ama daha doğumu sormadım şekline göre de değişir muhtemelen
Annecann catidaki_kedi bana şey dedi. Bebeğin altına yapıyo çişini biliyo musun dedi. Ben de evet biliyorum dedim. Niye peki dedi. Ben de ciddi ciddi açıklama yapıyorum yok amniyotik sıvı vsvs. Adam durdu diyo ki yok ya altı bezli değil ya ondan😂😂 sonra ayaklarını gördük. Dedim ne kadar büyük ayakları, diyo yok canım ne büyüğü alt tarafı 44 numara😂😂
Annecann catidaki_kedi ben de ilk gebeliğimde sevda uğura gitmiştim, ilgili cana yakın anne gibi doktordu. Tabi 8. Haftamda düşük olduğu için pek vakit geçirememiştik :) 8 haftalık hamileyken 3 4 kez gittim galiba. En son gidişimde ben size 1 ay sonra gelin demedim mi demişti 😂😂 şimdi muayene ücretinden dolayı systemde eda ülküye gidiyorum
Annecann catidaki_kedi ama 205 Lira diyosun uygunmuş. Eda ülkü 230 lira. He ama mesajlara cevap vermiyor, eşim biraz da ondan istemedi. Ben düşük yapıyorum mesaj attım görüldü attı bana, o gün yollarımz ayrıldı kendisi ile🤭🤭
catidaki_kedi Annecann ya sesli güldüm 😂😂 bi an önce yarın olmalı 😂😂 çok merak ettim tam kocamın kalemi bi insan 😂 işte böyle olmalı ya. Zaten hamilelik dediğinin yarısı stresli geçiyo çok iyi Ya bu 😂
catidaki_kedi Annecann ben Hümeyra Öztürk’e gidiyordum aslında. Ama kadın evliya çelebi gbi hastane hastane gezdi. System e gittik bi süre 230 dü birimde snra dünyama geçti orası 265 ti. Baştan beri gidiyoruz neyse dedik kadın ordan da gitti 😩😱 muayene hane açıcam dedi ama güvenemiyorum orayı da bırakır🥴 doktor arıyorum yanayakıla şimdi. Sevda Uğur’u pek sevmedim ben mecburen gitmiştim yine takibimi yaptı diye. Ama bizim kasiyer var Erciyes’te Ayşe Ulusoy diye bi doktor söyledi. Bakalım detaylıdan snra ona gidicem. Doğuma yakın yine ortada kalıcam diye aklım çıkıyo 😀
catidaki_kedi Annecann canım sen kaç haftalıksın? Benm doktor ordan gidince senin doktor bana bakmadı biliyo musun 😂 kabul etmedi beni hümeyranın takipli hastasısın diye. Hasta kabule de talimat vermişler onlarla tartışa tartışa arattım ama kadın Nuh dedi peygamber demedi
Annecann catidaki_kedi aynen öyle valla. Biz de çok stresli gittik nasıl olcak falan diye ama gayet iyidi sizin de iyi geçer inşallah 🤗 50 yaşlarında falandı sanırım. Ben pek anlamam yaştanda gerçi 😂😂
Annecann catidaki_kedi benim de eşim hümeyra yı duymuş. Ama kadın hangi hastanede bulamadık, nereyi arasak bizden ayrıldı diyolar 😂😂
minik_koala_ve_annesi catidaki_kedi dunyamda ibrahim demir var bence cok iyi bir doktor bu gun gittim
Annecann catidaki_kedi aa tuhaf olmuş. Ben eda ülküye ilk 24 haftalıkken gittim. Şuan da yoldayım 2.ye gidiyorum. 28 haftalığız. Belki aynı hastanede farklı doktor istemiyorlardır. Hümeyra systemde de olduysa
Khilal catidaki_kedi siz kaçıncı haftada değiştirmek istediniz yani son haftalar diye mi kabul etmediler acaba
_elfkse Annecann nish plazada kendi kliniğini açtı hümeyra hanım şuanda orda hizmet veriyor oraya gidiyorum çok memnunum
catidaki_kedi Annecann evet oradaydı. O gidince istemediler oda bide erkek doktor vardı oda. Benm şanssızlığım ya açıkça. Yavrum la kaldık ortada 😅 töbest 😂 hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim 💙