Hilal0320 Canm ben özelde doğurdum ondn ertesi gün hemen çıktım hatta doktor sadece sıvı yiceksin demişti corba verdiler orda ama kaç saat aç olduğum icn eşime gizli gizli dürüm yaptırttırmıştım yemiştim 😂 o sıvı gazı rahat çıksın diyemiş aslında ama maşallh bn cok rahat çıkardım 😂😂😂 ablamda çıkarmadığı icn çıkarana kdr hastane tutmuşlardı cnm yni çıkarmak gerek diye biliyorum yani bnm çok rhat geçti sezaryanım agrılarımda cok hafifdi yni zorlanmadım hiç açıkçası