zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar sabah akşam kalsiyum ilacı içiyorum. Ayriyetten gece yatmadan once de süt içiyorum bir bardak diş agrilarini hafifletir kalsiyum alımı diyorlar sizce fazla mı bu kalsiyum alırım?
Neva09 Bana günde 1 kere önerdi doktorum. Diş eti kanamam vardı diye. Sütte içmiyorum şişkinlik yapıyor diye..
cesuranne zeynnn5441 ağrılarınız mı vardı? Benim çatı ve bel ağrım vardı o nedenle verdi ama günde yarım tablet Calcimax verdi
zeynnn5441 cesuranne Benim kutunun adı velbon. Sabah akşam içiyorum doktoruma mesaj attim siz fazla olabilir belki falan diyince yazmış ki günde 2 kez kullanın fazla değil içinde ful kalsiyum yok hapın magnezyum da var demis ve benim dişlerim çok agriyjnca kullanmaya basladim