Esranr95 korkulacak bir durum asssla söz konusu değil korkmayın lütfen 😊 11 gün önce suni sancı almak için hastaneye yattım ama bebeğimin kalp atışıni etkileyince mecburi sezeryana girdim. Ameliyat 40 dk kadar sürdü. Çıktım 6-7 saat sonra uyuşukluk açıldı ama ben gayet iyiydim. Hemşireler yürütmeye geldiğinde kendim kalktım sadece karşıya bakın ki başınız dönmesin. Bir elinizle de ameliyat yerinize destekte bulunun. Gece biz kızımla hastaneyi gezdik yürüyüş yaptık. Hastanede eşimle kaldık ama o gece rahatsızlandı ve sabaha kadar kızıma kendim baktım. Sadece oturup kalkarken sancı saplanıyor ama saniyelik. Oda olsun artık ameliyattan çıkıyoruz sonuçta 😊 eve geldiğimde yemek hazırlayıp yedim ve günlük hayatıma devam ettim. Sadece küçük tuvaletimi yaparken sıkıntı yaşadım bağırsaklar ve organlar yerine yerleştiği için içerde dalgalanma oluyor tuvalet yaparken o biraz sancı yaptı ama tuvalete girerken göbeğimi şal ile bağladım o sorunda o şekilde ortadan kalkmis oldu 😊