Oglannesi Benim kendi sancım varken suni verdiler genelde beklememek için yapıyorlar . Tabi sancı yok ise mecburen suni sancı ile başlatılması lazım . Şöyle söyleyim sancı aşama aşama artıyor yani kendi sancım olduğu zaman ilk başlarda hafif oluyor zaman geçtikçe artarak devam ediyor . Suni sancıda son anda çekeceğin ağrıyı biranda yaşıyorsun anlayacağın . Ama hepsi geçiyor hiç bir acıı dayanılmaz değil , çocuk doğduktan sonra bıçak gibi kesiliyor ağrı vücudun hafifliyor sanki yeniden doğmuş gibi oluyorsun . Vee hatta dikiş gerekiyorsa onu bile hissetmiyorsun mucizevi bir şey 😊