Merhaba kızlar 30 haftalık hamileyim. Geçen hafta 29+3te kontrole gittim bebek çapraz duruyordu. Benim plesenta detaylı ultrasonda normalden kalım çıktı çok afaki bir kalınlık değildi. Gebelik şekeri de mevcut doktor ya şekerden yada plesenta bir yere yığılmış olduğu için de kalın gözükmüş olabilir demişti. Şimdi bu kontrolde Dr plesenta tam ortada bu yüzden normal doğum zor olabilir dedi bebek de çapraz duruyo kafası sağımda ayakları solumda. Bebiş dönmez mi artık nasıl olacak aranızda böyle olan var mı??