Mrvll 37+5 bugün çatı muayenesi oldum. İki parmakla mi bakti tek parmakla mi anlamadim öyle ki ebe. Zorlayacak kasacak bir durum yokmuş. İlişkiye giren herkes çatı muayenesi de çok rahat yapar. Sizin tecrübeleriniz neler ?
Deletedmom_30 Mrvll vallaha benm ilk cati muayenesinde doktor kolunu soktuğu icin direk canım acımıştı 😁 ama daha sonradan ebe bakinca hissetmedm bile
_handenurrr Mrvll normal doğum düşünüyorsan daha çok sokucaklar o parmakları ah ahhhh hem normal doğum sancısı çektim bebiskom kakasını yapınca sezeryana alındım ikisini de yaşadım keşke normal yapsaydım
kadifemsii Mrvll ilk gebeliğimde oldum hiç birliktelik gibi değildi 😬😬 doktor zorluyor baskı uyguluyor Çünkü
Mrvll Deletedmom_30 doktor kolunu soktu diye okuyanlar gerçekten kolunu soktu sanarlar öyle demeyin 🙈😊 Doktor bakmadı bana ebe baktı. Bakan ebe bir kağıda bazı terimler yazdı doktora gönderdi çatı muayenesi sonucunu.
Mrvll _handenurrr evet inşallah normal doğum isterim. Ama büyük konuşmuyorum son ana kadar da doğum şekli değişebiliyor sizin gibi birçok kadın gibi. Hayırlısı olsun diyelim ☺️🌼🙏
Mrvll kadifemsii benimkini ebe yapti. Ya hiç de zorlamadi hani parmağı girecek kadar zorladı ki parmak boyu da belli zaten bir insanin. Bilmem ki niye öyle tecrübe etmişsiniz 🤦🏼♀️
Gmz-aykt kadifemsii randevu zamanı beklerken benden önceki bayana yaptılar bağırdi baya korktum acimasa beden bagirsin ki öyle 🙄
Cnnt3 İki kere çatı muayenesi oldum ve normal doğumdan korktum. İlişki gibi değil bence ama yavaş yavaş yapsalar belki o kadar acimayacak . Herkesin farklı oluyodur illaki .
Mrvll Cnnt3 parmak girecek kadar dediğim parmagi sonuna kadar ittiriyor evet. Ama 1 ya da 2 parmak olduğunu anlamadim valla 2 parmaktir muhtemelen 😑
kadifemsii Gmz-aykt herkesin acı eşiği bir değil. Ama ağrımıyor denilemez bence . Yani ağrı oluyor ama anlık bir ağrı benim doktorum 38. Haftada yapmıştı biraz baskı uyguladı ağrım oldu gün içinde de ara ara ağrım oldu. Ama benim için asla birliktelik gibi değildi 😬😬
Mrvll Gmz-aykt kastı kendini kesin. Rahat bırakınca hiçbir şey olmuyor. Tabi herkesin hissettigi farklı yani. Ben o sırada farklı bir konuda ebe ile konusuyordum ne ara yapti çıkardı 2 saniyede anlamadim. Farklı bir şeye odaklanmak lazım o sırada
Ebru-adiguzel Bugün oldum çatı muanesi ve bence biraz acıtıyor anlık bi acı ama benim kemiğim basıkmış baya döndürdu parmaklarını içeride normal yapabilirmiyim diye derin derin nefes alsam da 30 sn falan sürdü
Mrvll Ebru-adiguzel demek ki bazıları biraz zorluyor emin olmak için. Döndürme olmadı bende. Peki ne dedi sonuç olarak yapabilir misiniz normal doğum?
Ebru-adiguzel Mrvll yok hayır kemiğimin basık olduğunu doğumda takılabileceğini söyledi sezeryan önerdi gebelik şekerim de var zaten bende doktorumun önerisiyle sezeryan seçtim ama muane ederken bu kemiğin çok basık dedi yer gerçekten çok acıdı belli dar olduğu