Denizkrgz4 7 haftalık hamileyim. Forumda gezerken bir sey farkettim anneler şey diyor (örn.) 6+2 deyim 7+5 teyim vs. Bu ne demek biri anlatabilirim 😁😅😅😅
Birseniz Denizkrgz4 yani siz bugün 7. Haftanıza girmiş oluyorsanız bugün 7+0 yarın 7+1 oluyor ertesi gün7+2 diye ilerliyor 7+6 dan sonra 8+0 a gireceksiniz hafta başta günü yanındaki sayı bende bilmiyordum önceden bizde 18+0 ız yarın18+1 olcaz yani 🥰
BesteKc Denizkrgz4 canım her şeye yeni başlıyorken doktor kağan kocatepe izlemeni öneririm youtube dan her şeyi a dan z ye anlatıyor
Drkmls Denizkrgz4 yani ben mesela 9+6 yım bu şu demek 9 hafta 6 günlük hamileyim. Bunuda son adet tarihine göre girdiğinde ona göre çıkıyor.