Esma46800 ben anlamıyorum hangi doktor önermiyor. Bir milyon tane makale okudum bir milyon tane doktorla görüştüm hiçbiri böyle bir şey söylemiyor. Tamam gidipte iki bardak sinameki çayı içmeyiz de, nane çayı, papatya, ıhlamur, hibiskus bunlar benim doktorumun bana verdiği beslenme listesinde olan çaylar. Her şeyin azı yarar olduğunu unutmadan içilebilir.
Ayrıca grip olduğumda günde 4 bardak nane limon içtim balla karıştırıp. Ne düşük oldu ne bebeğime bir şey oldu. Aksine terleyip toksinlerden arınıp iyileştim