Mnk16 Çevremde bakıyorum internette falan 17 haftalık ama göbeği benim iki katım , delireceğim artık 20 olcaz hala göbek yok
Deletedmom727271 İç karnınız geniştir. Kilo ile alakalı değil bu. Benim de iç karnım geniş ilk hamileliğimde 30.haftadan sonra çıktı ve hiç ağırlaşmamıştım çok rahat geçmişti. Şuan 29 haftalığım azcık var karnım :)