Aysun09 Kızlar merhaba 13. Haftama giricem saçlarım çok beyazladı fakat boyatıp boyatmamakta kararsızım böyle de aynaya bakamıyorum 🤦♀️acaba doğal boya alıp boyasam mı? Hamileliğinde saç boyatan oldu mu acaba
Klcaysgl Aysun09 29 haftamdayim beyazlarim cok kötü iğrenç şekilde geldi nasil saklicam diye kafayi yemek üzereyim ama doktorum boyatmama izin vermedi 😒
charlottececi Aysun09 boyadan geliyorum 🤣 ben 13. Haftamdan beri inoa lorael ile boyatiyorum. Her ay. Doktorum perinatolog prof. Amonyaksız organik boya ile boya demisti o zaman hatta ben sormadan kendi soyledi. Hicbir sorun olmaz dedi. Cok sukur skintim olmadi 🙏🏻☺️
Denizovski Aysun09 Dün doktora sordum izin vermedi doğumdan sonra boyatırsınız dert etmeyin her halimizle güzeliz😊
Kizilkafaa Aysun09 Ben boyatıyorum 12. Haftamdan beri daha doğrusu kendim evimde ORGANİK boya ile boyuyorum gratiste organic boya satılıyor 40 tl gibi Bir fiyatı mevcut doktorum organik boya ile boyayabilirsin dedi
Birminik56 Ay bende çok boyatmak istiyorum aynı dertten muzdaribiz ama bir yandan çekiniyorum boyatma konusunda
charlottececi Aysun09 ben cok alerjik bi insanim diger bu bitkisel denen boyalar mahfediyo kafami. Bir tek inoa gercekten dokunmuyo. Digerleri kipkirmizi yapiyo sac derimi yaniyor. Valla o bakimsiz goruntunun verdigi uzuntu mutsuzluk daha zararli. Bana cok iyi geliyor. Cok beyazım var çünkü 🙄
mirage333 Aysun09 doktorum 16. Haftadan sonra boyatabilirsin demisti. 19.haftamda kuafore gittim boyamadi her sekilde risk var dedi.