8 haftalığım herkes kız olacak diyor ama ben rüyamda erkek gördüm hatta biraz büyümüş benimle konuşuyordu ne zaman nasıl doğurduğu mu hatırlamıyorum ve sormak için annemin yanına gidiyorum oda cevap vermiyor eşimi arıyorum çocuğum onla konuşuyor bende diyorum ki oh iyi bari çok korkuyordum doğum açısından vs diyorum enteresan bir rüyaydı ilk hamileliğim bu arada. Hani anneler hisseder diyorlar ya batıl inanç mı yoksa gerçekten anneler hiseder mi bilmiyorum 🙊