Normal bi ameliyat olmanız gerekse sadece ameliyat olma sitresi olurdu şimdi ödül olarak bebeğinizi verecekler size inşallah. Ona kavuşacağınız düşünün sadece gerisini düşunmeyin. Ben öyle yapıyorum benim de pazartesi yatış olacak suni sancı verilecek işe yaramazsa sezeryan. Gün sonunda bebeme kavuşacak olma düşüncesi güc veriyor bana😁