Mercimekm poncikveannesii ya bence zorlanılacak bir isim de değil ama nedense insanlar öyle tepki veriyor
poncikveannesii Mercimekm boşver herkesi memnun edemezsin önemli olan senin düşüncen başkalarının değil😍
Mercimekm erdem_agah güzelmiş enerjisi gerçekten o zaman :) ben de hiç sevmiyorum böyle basit isimleri zevk meselesi gerçekten ❤️
sibellalala Mercimekm hiç ağır değil bence çok da güzel söylemesi, akustikli isimleri çok severim. İki ğç kere söyleyince insan alışıyor. yaygın olmadığı için zor geliyor insanlara
Mercimekm erdem_agah kusura bakmayın yeni görüyorum. Evet oğlumun adını Agâh koydum. Siz ne yaptınız? :)))
erdem_agah Mercimekm ben de koydum. Çok garip tepkiler de aldım ama çok güzel tepkiler de çok oluyor 🥰 ama oğluma ismi cok yakıştı