Canım ınsan uyurken ister istemez dönüyo sağına soluna yada sırt üstü olabiliyo . Zannetmiyorum bişey olacağını , ben ilk gebeliğimde de çok fazla kendime sıkıntı ypmadım bu yatma işini . Sadece ilk uykuya dalarken soluma yatmaya calıstım . Ama uyku halindeyken buna kimsenin cok fazla dıkkat edebilecegini sanmıyorum