55alp34 HilLllyyy tek başına iki isim de çok güzel ama ikisi yan yana pek hoş gelmedi benm kulağıma 🤔 Ece naz- İnci nur daha güzel bnce
Deletedmom727271 Tek başına hepsi çok güzel de ikili olarak olmamışlar gibi canım affına sığınarak söylüyorum 😊😊