Mihriballim Ben de 37 haftaya girdim ama şimdilik öyle bir ağrı olmadı ara ara bazen oluyor ama geçiyor şükür bide benim vajina ya da sanki arada bıçak saplıyor gibi ağrı giriyor, yalancı sancı diyolar ama bebek kendisini doğuma hazırladığı için oluyormuş duş al istersen Bi rahatlarsın