Bilgecee HilLllyyy benim minnoş kızımın adı sadece Ece . Bence tek başına da gayet güzel bir isim canım. Çok mülayim akıllı maaşallah kizcem. Yalnız başına daha güzel sanki. 😊😊😊 Gene siz daha iyi bilirsiniz sağlıkla hayırla büyüsünler hepsi.