Doktorum suyumun biraz azaldığını, nstden sonra karar vericeğini, bugün yatışımı yapabileceğini söyledi. Nstde de ebe sancın varmış yatışın yapılabilir dedi. Tam kalpten gidiyodum ki, açılmam yokmuş. Çatı muayenesi yapıldı açılmam yokmuş. 3 gün sonra göreyim seni, 1 hafta bekleme dedi doktorum. Çok gerginim 😔 doğum korkusu hiç böyle yüzüme çarpmamıştı.. Allah hepimize kolaylık versin.