Rumuz_07 Ben hem weenin hemde baby plusın almıştım. Çiftli olması daha iyi aynı anda diğer göğüstede süt salımı olduğu için ikisini aynı anda sağmak daha iyi oluyor. Ben memnun kalmıştım açıkçası. Weebaby manueldi mesela onu oğlumu emzirirken kullanıyordum. Birini emzirip birini sağıyordum