36+5’te doğum yaptım Salı günü. Bizim de 2 hafta geriliğimiz vardı. Salı günü kontrole gittiğimde son bir haftadır da hiç kilo almamıştı. Doktorum artık alalım bebeği dedi. 2250 gr görünüyordu son ultrasonda. 2240 gr doğdu bebeğim. Solunum sıkıntısı vs hiçbir sorunu olmadı. Ciğer geliştirici de olmamıştık. Şükürler olsun çok sağlıklı birlikte evimize geldik. Her bebek iri olmuyor. Benim narin bir kızım oldu. İçinizi ferah tutun sevgili hamişler. 🥰