Rabiakltk5 erken test yapmak hiç iyi değil çoğu kadın haberi olmadan kimyasal gebelik geçiriyor ve erken gebelik testlerinde çift çizgi görüyorlar umutlaniyirlar sonra kimyasal gebelik diyorlar doktorlar adet geçmeden yapmayın diyor bence yapma canım benim 2 senedir bebeğim olmuyordu adetim 15 gün geçtiği halde yapmamıştım inat etmiştim.her gecikme sonrası yapıyordum hüsran adetin mutlaka geçsin hem bazen varsa bile çıkmıyor kendini yıpratmaman için söylüyorum canım yanlış anlama lütfen