twinsmomii bende 27 haftada aynısını yaşadım gittim açılma vardı serum ve ilac tedavisi yaptılar 1 gün yattım hastanede gecmese seklaj yapacaklardı toparlandı cok şükür ama bol dinleneceksin dedi o günden sonrada çok iyi degilim ara ara kasılmalar oluyor bence bi doktora gidin ne olur ne olmaz