Ben fetal dna yaptırarak kesin bir test yaptırıp icim rahat etsin istedim, diger testlerin sadece olasılık verdigini biliyorum cünkü, herhangi bir tanı testi değil hic biri. doktorum 3lü 4lü taramaların artık tarih olduğunu ve yanıltıcı sonuclar verdigi icin benden istemeyeceğini söyledi, ikili için ultrasonda ölcümleri yaptı ama kan fetal dna icin vereceksin nasıl olsa diyip 2liyide yaptırmana gerek yok dedi. Sonucum henüz gelmedi ama hamilelik boyunca kafam rahat olucak, bebeğimin sağlığından emin olucam inşallah. 2li, 4lü vs taramalara toplamda neredeyse aynı parayı veriyoruz. Yada bir bebek arabasına dünyanın parası veriliyorken bebeklerimizin sağlığından emin olmak için para mevzu bahis olmamalı. Benim gibi emin olmadan ici rahat etmeyecek annelere şiddetle tavsiyemdir fetal dna testi.