Benim adetim 1 gün önce geldi ve adet oldum ama az geldi normalde 3-4 gün sürer ama 1 günde bitti. Ve işin en tuhaf yanı küçük sarı bir kese çıktı hayatımda ilk defa gördüm minicik bişey plastik gibi linkini koymadım belki iğrenen olur diye var mı böyle saçma bir şey başına gelen ? Doktoruma bu ay gitmiştim herhangi bir sorunum yoktu. Adetime 1 hafta kala yumurtlamam oldu onu değerlendirdik bu arada. Ama adet olunca ben tutmadı olmadı kanısındaydım 😒