Merhaba hanımlar, pazartesi 38+1 oluyorum ve anestezistle görüşmem var, 38+4 te de spinal sezaryen olacağım. Sezaryen için anestezistle görüşmeye giderken aç tok gitmenin bir önemi var mı ? Ne kadar kan alınıyor? Nelere bakılıyor bilginiz varsa yazabilir misiniz 🤰🏽