tunazubeydee Tecrübeli anneler yada bilgisi olan anneler reflü yatağı sizce kesin olarak alınmalı mı? Alınmalı ise hangi marka öneriyorsunuz ?
RaYaRY tunazubeydee benim bebeklegim hep kusarak geçmiş şimdi bile reflü sorunum var ne olur ne olmaz aldım ben reflü yatağı babynest in içine koyucam hep öyle yatiricam boğazı ve midesi boşuna tahriş olmasın normal hafif yukarda olan bı reflü yatağı aldım
Cicilibicili tunazubeydee ben gerekli olduğunu düşünüyorum. Emzirme sonrası gaz çıkartılsa da kusmalar olabiliyor çünkü hemen sindiremiyor mideleri. Sevibebe marka aldım 3 aya kadar kullandım sürekli beşiğin içindeydi ona yatırdım hep
SusamTanecigi tunazubeydee bende gerekli olduğunu düşünüyorum açıkçası almıştım kullanıyorum iki aylık bebeğim kusma durumlarında sıkıntı yaşamamak için çocuk doktoru da önerdi
SeS2019 tunazubeydee kızımın reflüsüü var dır birde erken dogdugu için reflü yatagı aldık soluk alıp vermedi içinde cok iyidi cigerleri gelişmedigii için Düz yatıramıyorduk benim cok işime yaramıstı civildeb almıstı .
Mom727373 tunazubeydee Aynı kararsızlığı ben de yaşıyorum. En son şuna karar verdim reflü yatağı özelliği olan babynestler var. Belki onlardan alabilirim. Hem beşiğinde koyabiliyorsun hem kendi yanına yatağa hem mutfakta falan vakit geçirirken gittiğin yere kolayca taşıyabiliyorsun. Şöyle birşey; https://www.e-bebek.com/sevi-bebe-anne-yani-bebek-reflu-yatagi-gri-p-sev-273/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=15447213491&utm_content=&utm_term=&gclid=CjwKCAjw_tWRBhAwEiwALxFPoRi2CpV8gbna3PC8J_6TE44XyuvwOkrVwoGH_bLoyT_ifyaAodMS8xoCYrIQAvD_BwE Boşuna olabilir diye düşünürseniz ikinci elini alabilirsiniz nasılsa birkaç ay kullanıyor insanlar. Kimisi yıkaması söylendiği gibi değil zor ve yatak çabuk çöküyor da diyor. Bilemedim.