32.haftada çalşmak istiyorsanız çalışabilir raporu alabiliyorsunuz ben aldım.normalde 37 ye kadar eğer 36 da ayrlmak istediniz mesela çalışamaz raporu alıyorsunuz bu seferde ..32 den snra çalşmcam derseniz de direk çalışamaz raporu veriliyor ve doğum iznine ayrılıyorsunuz..