Valla 24 + 5deyim hiç korkmuyorum annelerimiz herkes bu acıyı yaşadı . Bizde havadan gelmedik. Öylede çıkıyor çocuk böylede diyip geçiyorum Allah herkese güzel acısız doğum nasip etsin . 1gün yoğun acı çekeriz en fazla. Ama o mucizeye şahit olmak için değer 😁🥰😍