Kızlar çok fena gribim dünden beri gece hiç uyuyamadım ne önerirsiniz ıhlamur çayı içsem bi zararı olurmu bitki çayı hiç içmedim birde dün test yaptırdım kanım demirim çok dusuk çıktı feramat kullanıyordum günde 1 kere doktor onu iptal edip gyno ferro verdi günde 2 kere ve siyah çayı çok severim çokta içerim şimdi artık kafein olan şeylerde kansızlık yaptığı için kahve çay eskisi gibi tüketmicem hatta süt bile az içicem sizlerde de kansızlık çıktımı ve ne yaptınız pekmez üzüm felan yicem.