Kızlar 2 gündür bel, sırt, baş ve pelvik ağrılarım çok fazla oluyordu. Dün biraz uzanayım dedim uyandıktan sonra yataktan kalkmak ölüm gibiydi sanki belden altım tutmuyordu 😔 Ağlaya ağlaya mutfağa gittim karnımı doyurup ağrı kesici attım ama ne fayda sabah 6ya kadar uyutmadı ağrılar. Kasıklarımda arada bir ağrı oluyor, belimdeki ağrı hiç geçmiyor ve ateşim var 😭 Bebeğim de çok hareketli; hareket etmediği zaman karnım geriliyor sertleşiyor karnımın tam ortası top gibi şişiyor..
34+2yim, sizce acile gitmeli miyim 😔