Karanannesi35 evet arası 20 ay olacagı için sezeryan olacak canım o yüzden dert ettim bende , bu kasılmalar ilkinde de agrı yapmıyordu bende ama karnım çok aşırı sertleşiyordu burda sormuştum sancı demişlerdi gittim gerçekten sancıymış dün gece yine kaç defa oldu belki nst ye girerken denk gelmez ama eminim sancıydı yine cunku ilki yakın olduğu için hareket ve sancının farkını anlıyorum ve hatırlıyorum birde benim kızım zayıf ilkinde öyleydi 39 un içinde 2800 doğmuştu buda aynı şekilde geriden geliyor erken alırlarsa kilosu çok zayıf olma ihtimali yüksek İnşAllah ben yanılırım da sancı çıkmaz ve sende bende sağ Salim kucağımıza alırız 🥰