Kızlar adetlerim çok düzenlidir 28 gün döngüm ve hiç gününü şaşmaz ve tam gününde yumurtlardım bu ay hayatımda ilk defa 9 gün gecikmeli geldi ve normalde min 1,5 max 3 gğnde bitmiş olurdu bu defa ilk iki gün çok yoğun şekilde kanama oldu koyu kırmızı sonra 3 gün daha uzun sürdü kahverengi akıntı şeklinde devam etti sonrasında karın kaşık ağrısı ve beyaz akıntı olunca ovulasyon yaptım pozitif çıktı adetim biteli 1 hafta oldu açık kahverengi akıntım var peçeteye geldi dünde afedersiniz idrarda kan pıhtısı vardı karnım kasık ve yan ağırlarım var bacak ağrım var sizce neden bunlar ilk defa oluyor