buket-12 Selam arkadaşlar . Gebeliğin daha 4.haftasında göğüs uçlarım ağrı ve acı içinde resmen yaşayan oldu mu
Gizemanne buket-12 benim 18. Haftada hala göğüs acısı ve kasık ağrısı olabiliyor doktorum normal olduğunu söyledi
gulsuayan buket-12 ay ben çok fenaydı göğüslerim dokunulmuyordu gece yatamazdım yanları uçları her yeri agri ve acı icindeydi 27+5 olduk oğlumla çok şükür geçti 4. aydan sonra
smglplt1453571 İlk başlarda göğüs ağrısı kasık ağrısı ve bel çok normal ama 9 haftada hiçbir şey kalmıyor biraz daha dayanan gerekiyor o çektiğin ağrılar her şeye değiştir onun varlığı bile yetiyor