Esradamla Merhaba arkadaşlar. Cok yeni gebeyim calistigim icin nobetci doktora gitmek işime geliyor tesadufen Ali Sunay’a denk geldim şimdilik memnunum. Henuz 2 defa muayene oldum ama rastgele secmis bulundum gidip memnun olan var mi? Ya da memnun olmayan
Esra33-34 Esradamla canım benim kendi doktorum gazıosmanpaşada ama ben beylıkduzunde oturuyorum acil durumlarda ali beye gidiyorum mecbur. Gayet iyi bir doktor. Aylık kontroldede kendı doktoruma gidiyorum cnku evım uzak acilde nöbetcı doktor olarak ali beye denk geldım ıkı kez.
Serayatile Esradamla ben Ahmet Akgune gidiyorum ben memnunum biraz ne beklediğinize bağlı doktorda ben biraz kaygılı bir insanım Ahmet hoca çok rahat o yüzden çok memnunum