Elif0791 Kızlar doktor ne zaman normal mi sezeryan mı ameliyat olacagını söyler ya da ben normal dogum istediğimi kaçıncı haftada dile getireyim
YavuzunSelini Elif0791 Bi sorun cikmadikca zaten dogumunuz normal diye gider bi aksilik cikarsa zaten doktor sezeryan yapar son ana kadar net birsey soyleyemez yani 😊 amao sezeryan olcaksin diyene kadar zaten hersey normal dogumu gosteriyodur 😊
Aysenurtsr Cogu doktor cati muayenesi yapiyor, 37,38. Haftalarda, bazi doktorda dogum baslayinca yapiyor. O zaman catin musaitse normal yapabilirsin diyor.