Nesrincente Songul2208 acayip acıttı benım yabi iğne değilde içindeki ilaç çok acıttı kalca mı hissetmedim gibi oldum ya
Nesrincente Melekkk000 yok herkese yapmazlar benım suyum hep sınırdaydı 38 hafta olunca alalım dedı doktor ne olur ne olmaz yaptı 2 tane yapıldı 1gun bırı 1 gun 1i