BirDilektuttum Kızlar merhaba 33+6 haftalık hamileyim göğsümün alt kısmında sancı gibi bişey var batar gibi de giriyor sağdan sola dönerken hatta nefes alırken bile batıyor doktora bildirmem gereken bi durum var mıdır normal mi acaba yaşayan var mı