Merhaba hanımlar , dün post atmıştım doğuma giriyorum diye . Dua eden herkesten Allah razı olsun rabbim hepinize sağlıklı hayırlı doğum nasip etsin inşallah 😍
Doğum hikayem su şekilde ilerledi.🤱
Akşam bulantım başlamıştı sebebini anlayamadım , gece kasılmalarım oldu kasılmayla beraber çok minnak regl ağrısı hissediyodum kasılma ile beraber oda geciyodu yaklaşık 1 dakika sürüyodu . Benim gebeliğim hep kasılma şikayeti ile geçtiği için doğum kasılması olduğunu anlayamadım saatlerce çektim 😄 Gece sık sık tuvalete gittim her seferinde varmış hissi vardı ama hiç tuvalete çıkmıyodum. Enfeksiyona bağladım sebebini . Neyse gece 4 den sabah 7 bucuga kadar kasılma sayar ile kasılma takibi yaptım 7 dakikada bir geliyordu . Sabah 7 buçukta kalktım hastane yoluna düştüm ben her zaman ki yalancı kasılmalar sanıyordum . Mesafe uzak olduğu için ortalama 8 buçuk 9 gibi hastanede oldum hemen nst bakıldı benim kasılma şiddeti arttı tabi . Alttan muayene edildim , demezler mi 6 cm açıklık hemen yatış yapıyoruz. Şok oldum😄 neyse doğumhane servisine yatışım yapıldı . Odada iyce sancım sıklaştı ama çok iyi idare ediyodum . Sesim çıkmadı yani 😇 açılmam oldu hemen 8 cm doktor ve ebeler şaşırdı hızlı ilerlememe . İlk doğum olacaktı çünkü. Neyse suyum hala gelmedigi için suyumu patlattılar doğum hızlansın diye . Yine aynı sancım devam ediyordu saat 12 de suni sancı verdiler doğum çabucak olsun bitsin diye . Kızlar kendi sancım nefes aldırıyodu yani 1 dakika sancı 2 dakika dinler şeklinde gidiyodum . Suni sancı dan sonra kendimi kaybettim doğumun son aşamasındaydık onunda etkisi var tabi . Bide beni nstye bağlı tutmaya çalışıyorlar yatınca sancıyı güzel karşılıyamıyordum. Saat 1 de tam açılma oldu ıkınma hissim geldi . Gerçekten de elinizde olmayarak bebek kendini aşağı doğru itiyor ıkınma hissiniz oluşuyor . Ben beceremedim pek fazla güçlü ıkınmayı. 15 dakika sonra dogumhane catalına alındım . Orda da beceremiyorum pek güçlü ıkınmayı eğer güzel ıkınsaydım 2_3 ıkınma da gelmiş olurdu . Neyse ebenin biri koluyla göbegimin üstüne baskı uyguladı bende o sıra ıkındım var gücümle . Veee 13:31 de bebeğim kucağıma geldi 😍 Allahım bu ne değişik bir duygudur . Rabbim herkese nasip etsin inşallah .
Maalesef ıkınmayı beceremedigim için kesiğim dikişim oldu biraz onların ağrısı sızısı oldu kan değerlerim düşüktü doğuma girince biraz da enerji kan kaybı ikisi bir araya gelince dün pek halim yoktu ayağa fazla kalkamadım . Bugün elhamdülillah iyiyim yürüdükçe açılıyorum.
Korkacak bişey yokmuş dedim bütün sancılar acılar gelip geçti nasıl olup bittiğini bile anlamadım.
Evimize geçtik ikimizde iyiyiz şükürler olsun ❤️
Merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz . 😇🥳